jag e hemmaaaa <3

nu e jag hemma från skolan! vi fick kolla på fillm sista timmen, kuul!  sen så hade vi del B på provet i matte! jag SUGER! '-.- IAF,, jag tog sällskap med julia hem idag då som vanligt :D japp..

nu har jag precis ätit XD spagetti om ngn ville veta :p juste, det e mamma-helg ju! :D så ska va hos mamma hela helgen., det blir skojjsigt! <3


pappa har laddat ner the sims 3 te mejj! älskar det!! speciellt nu när Alida e så snäll och låter mig ladda ner kläder och frisyrer på hennes inlogg!!! :D japp, XD
jag skrkiver med senn! (y)
BTW, it's friday suckerssss! (y) <3
hörs sen.<3

Kommentarer
Postat av: Hanna ((:

asså hon sa att man lxm bara skulle kolla på djuret och täka på ingenting i början, när man känner att man har lite smått kontakt med det så tänker man typ: Vad tänker du på?

att man typ pratar med djuret genom tankarna, så till slut ser man en färg. det är jättecoolt!



men när du ser att djuret lxm börjar bli lite misstänksam så vet man att den vet att något vill ha kontakt med det, men den vet inte var ifrån. :P



prova! ;D <3

2010-10-15 @ 18:56:26
URL: http://flighter.blogg.se/
Postat av: Hanna ((:

FREDAAAG!!!!! :D <33

2010-10-15 @ 20:45:39
URL: http://flighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0