min dag (Y)

japp, nu kan jag berätta,. När vi skulle ha so så kom zara och sa att henke sa att jag och gharib skulle va mattankter, ja baah - nÖÖÖÖÖ!!!! -.- haha, jaa :D sen var vi där och torkade bord.. kuul lixom .. men jag var tillbaka kavrt i ett för sista lektionen, APT :)) aa :D så var min skoldag..

efter skolan hängde michelle med mejj hem, vi åt och sådär.. 

jag hade ju lovat er fredagsöverraskningen idag, jag gör helt enkelt en video när jag sjunger, tror jag :p eller vad tkr ni?

venneh om jag ska va med anna och kim efter att jag övat på tyska glosorna..`? :D vi får se ,, japp, nu ska jag till affärn, har ju fiffan fått 500 spänn idag!! ;**

hahah, pusshejj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0