Min helg :D

Heej. har nt kunnat blogg i helgen eftersom har inte haft internet, (eller okej, jag ljög, jag har haft men har inte pallat xd)


men jag kan ju berätta helgen iaf :D


Fredag: Gick jag till mamma, vi tittade film och hade det mysigt på kvällen<3


Lördag: Åkte vi till ÅLem till vårt hur, vi renoverar det, jag och mamma höll på att möla halva trappan vit, det gick ju ganska bra, men det blev lite konstigt XD när vi var klara med det så skulle mamma och micke fixa lite annat, då gick jag upp på övervåningen och tittade film och käkade ostbågar, jammjamm!:D sen ringde jag danne, snackade lite med han, sen så tvingade jag micke att han och jag skulle köpa dogis då åkte vi och gjorde det medans mamma fortsatte lite med trappan. Sen när vi var klara åkte vi till kalmar igen, till JULA, sen köpte vi burger king ;) muums! sen myspys på kvällen! <3


Söndag: Åkte vi upp till huset igen för att måla trappan andra gången :) sen drog vi hem, åt mat (kyckling) ;) sen nu så har jag suttit vid datan hela kvällken och spelat The Sims 3 & Djurskötaren :D
Japp, det var min helg XD men nu ska jag spela lite till ^^ Datanörd!!
hörs senare! SEE YAAH!<3





Kommentarer
Postat av: Hanna ((:

Asså OMG! BURGER KING?

är du dum i hela huvet? :S :P <333

2010-10-18 @ 21:24:00
URL: http://flighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0