oaktiv.. :D ;*

har varit lite oaktiv på bloggen ändå sen internet inte fungerade, sen har deet blivit lixom att jag inte har bloggat! men videoklipp har ni fått! :) och fler kommer det! :D

ikväll så var jag med anna kim och juliaa <3 vi var ute, uppe i konsum och sen var vi os kim, vi skulle precis börja kolla på en film som heter "Hur man blir av med en kille på 10 minuter" men efter 5 minuter så skulle julia hem och då var jag tvungen att följa henne, för hon hade saker inne hos mje, sen pallade jag fan inte gå tbx till ddom! :p

vi kom hem hit typ vid halv 10, sen drog hon då, sedan dess har jag inte gjort någonting! bara snackat med pappa och tesse och issa! :D

men nu blir det film och läggdax! :) ses imorn på morgonen! lovar att jag ska gå upp tidigt! gonatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0